Kodėl skauda raumenis po sporto?

10/02/2020

Kodėl skauda raumenis po sporto?

Sportuojantis žmogus žino, kad raumenų skausmas yra nuolatinis jo palydovas. Po intensyvios treniruotės 12-24 valandų bėgyje pradeda skaudėti raumenis. Taip atsitinka dėl raumenų mikro traumos, kurios tampa nedideliais uždegimo šaltiniais. Esu girdėjusi, kad sportininkai pabrėžia, jog jei neskauda raumenų, tuomet treniruotė buvusi neefektyvi. Kai kuriems pradedantiesiems sportininkams toks skausmas numuša motyvaciją. Todėl noriu pasiūlyti keletą labai efektyvių būdų, kaip nemalonų raumenų skausmą sumažinti.

Raumenų skausmas po sporto, kaip jį sumažinti?

Raumenų skausmas rodo, kad juose yra įplyšimai, tačiau raumeniui atsistačius, jis tampa tvirtesnis ir gali pakelti didesnį krūvį. Kadangi krūvis palaipsniui didinamas, tai raumenų skausmas tampa nuolatiniu palydovu. Kaip galima sau padėti ir sumažinti nemalonius pojūčius?

Vanduo - gyvybės šaltinis, būtina jo gerti kuo daugiau treniruotės metu ir po jos. Vandens trūkumas organizme lėtina raumenų atsistatymo procesus, dėl to ilgesnį laiką gali skaudėti.


Skaudamos vietos šaldymas. Jeigu jaučiate intensyvų raumenų skausmą, patinimą ir karštį, tai pirmas veiksmas, ką reikėtų daryti - šaldyti. Galima dėti šaltus kompresus, įvynioti ledą į rankšluostį ir dėti ant skaudamos vietos. Tačiau nelaikykite ledo kompreso per ilgai, nes galite sutrikdyti kraujotaką. Jeigu nenorite rizikuoti ir numalšinti skausmą saugiu, bet labai efektyviu būdu, galite naudoti šaldantį pieštukinį tepalą su CBD (kanabidiolis). Jis turi šaldantį, vėsinantį efektą, malšina skausmą ir pradeda uždegimo gydymą. Veiklioji medžiaga CBD turi savybę atstatyti pažeistas ląsteles, sumažinti uždegimą, nuraminti raumenis. Naudokite šaldantį tepalą po sporto, ištepkite raumenis 2-3 kartus kas kelias valandas.

Raumenų šildymas. Dažnai po treniruotės jaučiu bendrą kūno virpulį ir norisi kuo greičiau sumažinti įtampą. Labiausiai man padeda karštas dušas arba, jei turiu daugiau laiko, vonia. Karšta vonia su druskos bomba atpalaiduoja raumenis, jie sušyla, pagerėja kraujotaka. Vonios druskų bomba su kanapėmis suteikia dvigubą efektą. Niekas labiau neatpalaiduoja kūno raumenų nei kanapių aliejus. Net naudojant išoriškai, jūsų organizmas įsisavina kanabinoidus per odą. Esu rašiusi kituose straipsniuose, kaip kanabidiolis veikia jūsų organizme esančius CB1 ir CB2 receptorius. Kitas nuostabus efektas - padrėkinta oda. Ji tampa tarsi šilkinė, norisi glostyti, o vonios bombos su kanapėmis skleidžiamas kvapas - tai puiki aroma terapija. Po tokios vonios kūnas visiškai atsipalaiduoja ir galite pamiršti nemalonų raumenų skausmą.

Masažas. Kai kurie sportininkai lankosi pas masažo specialistus, kurie išjudina ir sušildo raumenis, tai puiki priemonė atsipalaidavimui. Taip pat galiu pasiūlyti įsigyti masažo aliejų ir tokią procedūrą lengvai pasidaryti pačiam. Masažo aliejus su kanapėmis - tai puiki priemonė atpalaiduoti raumenis ir pamaitinti odą. Kanabidiolis veikia raumenis, mažina uždegimą, nuima įtampą. Suvilgę rankas aliejumi lengvais judesiais masažuokite raumenis, skaudančias vietas perbraukite krumpliais. Masažo aliejus su kanapėmis lengvai įsigers, o veiklioji medžiaga kanapių aliejus atpalaiduos raumenis.

Pasiruošimas treniruotei ir tempimo pratimai. Eidami į treniruotę apgalvojame, kokiais rūbais rengsimės, kad būtų patogu sportuoti, bet negalima apsiriboti vien tik tokiu pasiruošimu. Labai svarbu prieš treniruotę tinkamai apšilti. Tuomet patirsite mažiau traumų ir paruošite raumenis intensyviam darbui. Po treniruotės pratemkite raumenis, vienoje pozicijoje išbūkite 20 - 40 sekundžių. Tempimo pratimai taip pat efektyviai sumažins raumenų skausmą.

Judėjimas - tai sveikata, sportuokite ir padėkite sau, jei jaučiate diskomfortą. Per judesį ir sportą galite reabilituoti savo kūną, atstatyti raumenis ir puikiai jaustis. Būkite sveiki.

Produktus su kanapėmis galite įsigyti el.parduotuvėje www.gogreenhemp.lt